Mart 16, 2006

Yadigar

Kategori: Boyama Yukarıda gördüğünüz, güveç ve toprak saksı almak için gittiğim yerde bulduğum sürpriz bir duvar saksısı. Sanıyorum yapan beğenmeyerek ham olarak bırakmış oraya, hemen kaptım tabi. Su zımparası ile zımparaladıktan sonra kahverengi akrilik boya ile boyadım. Yıpranmış ve eski bir görünümünün olmasını istediğimden çok da ince çalışmadım. Sonra bir parça süngerle gelişigüzel, incelttiğim bordo, siyah renkleriyle zemini tamponlayarak renklendirdim. Kuruduktan sonra mat sprey vernikle vernikledim. Bazı yerleri delik ve kırık olduğu için canlı bitki koyamadım. Fotoğrafda gördüğünüz şekilde duvarımı süslüyor şimdi. Hititlerden bir yadigar gibi saklıyorum. Kimbilir belki de Hattuşaş'dan çıkarılmıştır...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
blogunuz çok güzel.Takı tasarımı yapıyorum bunun yanında aksesuarlar dizayn edip sizin gibi elime ne geçerse acaba ne dekor yaratabilirim diye üzerinde düşünüyorum.Çiçek yapımını merak ediyorum tutkal ve un ile çiçek topları yapılıp yağlı boya ile boyanıyor ve vernikleniyor arşivlerinizde benzer şeyler var mı;?
Kolay gelsin blogu gerçekten çok sevdim

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makineleri
döner makinaları
elektrikli çay kazanı
mutfak
remta
çay makineleri
remtamutfak.net
Döner ocakları
elektrikli çay kazanı
sanayi tipi çay otomatı
sanayi tipi tost makinaları
pleyt ızgara
endüstriyel mutfak
hd film izle
hd film izle
cerciko.com